torsdag 22 januari 2009

Världens bästa jobb

Det har jag haft idag tror jag, man kan nog inte ha haft det bättre. Började min arbetsdag på radion idag klockan 15, vilket alltid är lika roligt, särskilt då man får många gästboksinlägg och telefonsamtal från Er lyssnare. Fast den bästa glädjen idag, var nog när jag fick möjligheten att ringa upp vinnaren i vår e-mail tävling, där man kunde vinna biljetter för 2 personer till idrottsgalan. Den glädje som vinnaren hade, den får en att få upp inspirationen att fortsätta med det jobb man har.

Efter radion idag, så begav jag mig iväg på fotomodellsjobbet! Såg att det var någon som hade tyckt att det skulle vart trevligt om det hade varit nakenmodellsjobb som jag skulle ha varit med om... Nåja, nu vet jag inte för vem det skulle vart trevligt..... att få se en gråsäl vika ut sig....
Fotomodellsjobbet bestod i att klä upp sig lite, sätta sig till ett dukat bord med många trevliga gäster omkring och få en super god middag serverad och ett glas gott rödvin. Därefter vidtogs dessert med kaffe! Under tiden blixtra det runt omkring en för fullt! Trevligt, såna jobb skulle jag absolut kunna fortsätta med och vi var nog rörande överens om den saken kring bordet!

Nu ska jag så småningom börja packa min väska inför min resa imorgon! Ja, jag ska väl kanske inte bege mig iväg till Bahamas, men rätt nära ändå, Nynäshamn tror jag slutdestinationen är närmare bestämt.

Gott folk, jag dyker säkerligen upp här i bloggen ikväll ännu, om jag känner mig rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar