onsdag 7 januari 2009

Jag ger dig min morgon..... åh.... jag ger dig min dag

Det är onsdag, redan och 7 januari! Tiden rusar fram, man hinner inte alls med längre. Igår steg jag av Rosella, för att bege mig hemåt. Vilken resa, helt underbart har det varit och så många nya människor jag lärt mig känna!
Idag är det som sagt onsdag och onsdagar är vikta för radio för mig. Premiärtur dessutom i SteelFm nya tv sändning för min del. Ska bli spännande, måste nog kanske åka ner dit och studera lite på förhand, så jag har pejl på läget idag.
Jag funderade i ett skede om jag skulle göra nåt kreativt idag, men den tanken har jag rätt så hastigt slagit ur huvudet. Inte idag, tror jag tar det imorgon istället. Blir att ta det lite lungt istället, vilket definitivt inte är fel på nåt vis!
Inatt var jag ute på krog en sväng.... ja det är sant, jag och några andra från båten. Men herregud va roligt vi hade! Hur härliga människor som helst. Vi dansade till och med styrdans i Arkens nattklubb! Nej, nu tror jag att jag ska fortsätta med kaffedrickandet och vakna till liv, sen blir det en härlig dusch och så ner på stan! Ha det bra så länge, så hörs vi igen!

1 kommentar:

  1. vah??!! styrdans utan mej??!! va e de för sätt...:o(
    // Mia

    SvaraRadera