tisdag 20 januari 2009

Lite irriterad


Det är precis vad jag för stunden är! På vad? Jo, på vissa människor! Jag brukar inte bli irriterad, men nu känner jag att irritationen har vuxit inom mig. MSN är bra till mycket, man kan hålla kontakt med vänner och bekanta och snacka i grupp eller enskilt.
Dock brukar jag vara inloggad nästan hela tiden på msn och detta har skapat irritation bland många, då många anser att sitter man inte vid msn, så ska man också tydliggöra det för andra, så att de vet om det. Men om man skriver till någon och inte får svar, då borde man väl nästan förstå att den andra perosnen inte är närvarande..... åtminstone brukar jag resonera så, vet inte hur ni gör. Inte så mycket som jag brukar irritera mig på. Men det finns de i min omgivning som får för sig att jag "dissar" dem när jag inte svarar - ok, men så är inte fallet. Nå, när jag inte dissar folk, utan vill bara tjabla bor en stund med dem, då får man till svar att man måste ha nåt ärende för att snacka.... va, sällan jag brukar ha några viktiga ärenden att tjabla om på msn, isådanafall, använder jag min gsm telefon och ringer upp personen! Nåja, detta har gjort mig lite små irriterad just nu, egentligen inte så mycket att bli irriterad över, så istället för att lägga energin på att va irriterad, tar jag tag i min vardag och går och lagar mat åt mig istället! Ha det så länge!

4 kommentarer: