torsdag 29 januari 2009

Va e det me mig

Inatt har jag inte fått sova nånting känns det som, legat och vridit och vänt på mig flera gånger om! Måste nog dunka in huvudet lite hårt i väggen inatt så att jag får lite sömn. Men trots det, så fick jag chans att lyssna på min kollega på SteelFm frukost - Kalle Fagerström idag! Måste väl medge att det var första gången som jag riktigt ordentligt lyssnade på programmet... .skäms lite, men så är det.
Nu har jag kokat en kopp kaffe åt mig, så att jag ska få lite extra energi för den här dagen också. Har även mailat och begärt en intervju nästa vecka på onsdag med XXX, ja, ska inte avslöja nåt mera om det just nu, utan återkommer i ärendet.

Gott folk, Ni som går på jobb, jobba lungt, Ni som är lediga, njut och vi andra, vi bara är!
Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar