måndag 26 januari 2009

Tror inte Nynäshamn gillar mig

Inte om man ska bedöma vädret iallafall, för även idag är det lite smått gråmulet ute och lite regnsjukt. Man undrar vart solen tagit vägen?!? Man kanske borde göra en polisanmälan på att någon stulit solen ifrån oss.
Idag är det måndag, nu återstår det bara 3 dagar till, så ska man tillbaka in i arbetslivet, då är det slut på glansdagarna och semesterfirandet, då är det åter slips, kostym och vit skjorta som gäller. Tillika ska det bli skoj igen att få komma tillbaka till jobbet, då man varit ledig i snart 3 veckor. Vet inte om det är förknippat med arbetsnarkomani som man gillar att gå tillbaka till jobbet, men jag är nog sån som person, som gillar att hålla igång och lätt kan bli rastlös om man inte har nåt att göra, men trots det har det gått relativt bra under dessa 3 veckor!

Slänger in en bild på chefen i full färd att checka in gäster på hotellet! Måste faktiskt säga, att bättre chef än Tessan kan man nog inte ha, fast vi ibland har lite delade åsikter om saker och ting, men det måste man väl ändå få ha.... Jaja, nu har jag många olika jobb, så det kanske är så att någon av mina andra chefer slinker in här och läser denna blogg och tycker att jag inte värdesätter dem, men det gör jag, för jag gillar alla mina chefer! Oj, nu börjar detta kännas som någon smör blogg som jag håller på skriver ihop, vet inte om det finns någon baktanke med det egentligen! :)

Nej, nu ska jag luta mig tillbaka och läsa värdsbladena på nätet - japp, stämmer bra, Ålandstidningens och Nyans hemsidor ska besökas!

1 kommentar:

  1. Ja vet vart solen ha tat vägen!! Ja ha snott den över ti Dublin en sväng..! Vi har ju annars så tråkigt väder, så ja tänkte att d behövdes lite ombyte!! hahaha! :D Men lugn, ni ska no få tillbaka den igen...! (misstänker att den försvinner härifrån rätt snabbt när d vill sej..)

    SvaraRadera