tisdag 20 januari 2009

Dejten


Min hemliga dejt som jag tidigare pratat om här på bloggen har kommit hem idag från Thailand! Pratade just i telefonen med personen och jag vet inte vad det är, men personen gör mig på så gott humör! Alltid när jag avslutat ett samtal med personen, så har jag ett leende på läpparna som är svårt att sudda ut!
På fredag ska jag bege mig iväg dit, längtar massor! Ska bli spännande, det riktigt pirrar i hela kroppen! Det är nästans som när man gick i lågstadiet och när man frågade chans på någon, kommer ni ihåg, när man skrev dom där små lapparna "Får jag chans på dig" och så satte man dit två rutor, ena med JA och andra med NEJ, så fick personen kryssa i svaret och skicka tillbaka lappen! Hur gulligt som helst egentligen! Idag fungerar det inte på samma sätt, åtminstone har inte jag fått några såna lappar när jag varit ute på krogen...... har ni????!!!!?????

3 kommentarer:

  1. Låter mysigt hörrö du...hoppas att du får en trevlig helg då! =) De där lapparna kommer jag så väl ihåg, redan i lågstadiet var det väl så... Men kanske man sku börja införa det dör med lappar igen?! Hi hi hi... Kram

    SvaraRadera
  2. :)pirrandet av kärleks fjärilar i magen ÄR juh härligt , önskar dig lycka till.

    hi hi fnittrar som en liten flicka nu - njae inte såna lappar du pratar om har jag fått, men något mycket liknande .... * lol*

    SvaraRadera
  3. Du...det var väl inte lappar direkt...det var väl mer brev om jag inte är helt ute och cyklar. ;)

    Spännande med pirr i magen! Håller tummarna för att pirret fortsätter och ökar i styrka nu då!

    SvaraRadera