onsdag 28 januari 2009

Tillbaka till vardagen

Och nu är det slut på vilohemmet, nu är det arbete som gäller igen. Har ikväll suttit i planeringsmöte med min chef, kryssningsvärden Humle på Rosella och planerat våren och sommaren, har även planerat min intervju för onsdagens radiosändning.
Ska avslöja vem det är som jag kommer att intervjua, men det sker imorgon.
Nu tror jag att jag ska krypa ner under täcket och drömma mig till en varm härlig plats, någon helt annanstans än där jag befinner mig nu, till P!
Dröm sött, vakna blött!

2 kommentarer:

  1. Jag drömde i varje fall sött i natt vännen. Drömde förståss om dig gulle. Du finns hela tiden i mina tankar.

    Saknar dig.

    /P

    SvaraRadera
  2. Men Putte..."dröm sött, vakna blött"!!! Så du skriver...det är ju nästan så man rodnar. ;o) Men det är faktiskt så att man blir lite avis, men jag är jätteglad för din skull! Kramar <3

    SvaraRadera