söndag 25 januari 2009

Rapport från en dimmigt Nynäshamn

Dimman har lagt sig lite lätt här i Nynäshamn för stunden. Lite små ruggit väder, men va tusan, man får göra det bästa av situationen bara, mer kan man inte göra!
Blev lite små irriterad när jag idag gick in på Tv4´s hemsida och får se att Team Magnus åkt ut från Körslaget! Va, alltså, det betyder att det återstår 2 körer kvar, Team Erik och Team Hanna! Men va hände, hur kunde Magnus åka ut? Va gick snett? Hur står det till med svenska folket som röstat.... måste väl va fel på telefonröstningarna, brukar man inte säga så, när det går dåligt för sverige... "svårt att komma fram" m.m. åtminstone i melodifestival-sammanhang brukar det vara så.
Visste ni att man kan ta båten härifrån Nynäshamn till Gotland och Polen bl.a. Precis här utanför går båtarna, ser dem nästans när jag kikar ut genom fönstret.
Såg på telefonen imorse att min kära kompis från Umeå har ringt mig inatt vid 2-tiden... undrar vad hon hade för ärende den tiden på dygnet, kanske ska ringa upp henne och pejla läget.

Förresten, blev just glad, såg att totalt 1000 gånger har personer besökt min blogg, vilket glädjer mig, dock såg jag att siffrorna dalat lite här i helgen, men det kan väl va så att man har annat att göra på helgerna än att sitta vid datorn och läsa bloggar, va vet jag.
Nu är det bara en vecka kvar på den här månaden, sen går vi in i februari, och då är det bara 11 månader kvar till julafton, kanske glädjande för många, dock tycker jag att tiden går för fort fram, för det betyder också, att det bara är 6 månader kvar, till någon jag känner mycket väl blir gubbe..... för det är väl så det sägs då man kommer upp till 30-strecket....

2 kommentarer:

  1. Ja, så vem e de nu då... dejten?? De e ju de vi väntar på :)
    Låter annars som du har de bra iaf. Låter som en stad ja sku kunna tänkasåka till..
    Ha så bra!

    SvaraRadera
  2. Säger det samma...jag fattar int varför Team Magnus åkte ut, nog för att jag hejar på Erik. Men skulle helst av allt sett M & E i finalen!!!

    SvaraRadera