tisdag 27 januari 2009

Nu är det dags

så småningom alltså, att börja packa ihop väskan, se till att man får allt med sig hem, åka in till Cityterminalen och ta bussen som går 17:10 till Kapellskär och båten hem, landar hemma efter 22-tiden ikväll. Tänka vad dagarna har rusat iväg, men det måste säkert ha att göra med sällskapet som sysselsatt mig så tiden bara tickat fram.

På båten hem idag, ska jag förbereda mig inför intervjun som jag ska ha i radion imorgon, måste läsa på lite och skriva ner ett litet PM om killen som för första gången är med i melodifestivalen, men som redan länge jobbat som artist. Vi ska känna han på pulsen, nervositeten, hur han känner inför motståndet som är rätt starka namn han kommer att möta i Göteborg den 7 februari. Missa inte tillfället imorgon, klockan 16:00 lokaltid är det dags.

Ikväll ska jag också ha möte med chefen på Rosella, Humle, och diskutera framtida vikariat som han vill ge till mig, ser jag naturligtvis fram emot, då jag trivs som "fisken i vattnet" att jobba på den båten och just då som kryssningsvärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar