söndag 18 januari 2009

Kvällspromenaden

Så, då har man varit ut på kvällspromenad. Som jag lovade, så fotade jag under promenaden,
så att ni skulle få ta del av Mariehamn en söndag kväll. Håll till godo.

Ålandsvägen, rätt tomt på folk


Ålands radio, mörkt som natten! Tyst även på 91,3..... illa!
Tacka vet jag 95,9 där musiken snurrar dygnet runt

Den här hastigheten har man bestämt att det ska va i stora delar av staden!
Bra?!? Dåligt?!? Åsikterna är många!


Här arbetar lagens långa arm, Polisen! Troligtvis har de en lugn stund,
åtminstone då jag fotograferar denna bild, verkar lugnet ligga över oss!



Ja, gott folk, detta får väl räcka för den här stunden, lugnt var det, enbart ett fåtal bilar syndes till och några som var ute som jag och promenerade. Mariehamn en Söndag kväll, händer inte så mycket! Tror detta får räcka för mig en stund, känns som jag ska koppla av framför Tv´n nu en sväng och se om det finns nåt intressant att kika på. God natt säger jag för säkerhetsskull.


1 kommentar:

  1. Hur många kör 30 km/h i stan? Tror inte att det är så många...jag har nog liiite svårt för att hålla den hastigheten iaf! ;o)

    SvaraRadera