onsdag 14 januari 2009

Morgontrött

När man är ledig, så blir man lätt bortskämd, med att få sova lite extra på morgonen, inte stressa, utan tar det i sin egen takt. Man stiger upp när man känner för det, kokar morgonkaffet och gör sina vanliga morgonrutiner. Men idag, satt jag klockan på ringning, tänkte att lika bra att stiga upp lite i tid, då jag skall in i sändning redan klockan 11 idag. Micke är krasslig och ligger hemma under täcket och kurerar sig, så jag ska ta hand om hans sändning idag mellan 11-15 på Steel fm.
Men nu är man inte van att stiga upp så här tidigt. Kaffet puttrar i bryggaren, så snart, bara jag fått i mig första muggen kaffe, så kanske det börjar kännas lite bättre.

Slänger in lite bilder från min hytt som jag bor i ombord på båten, ifall ni undrat över hur jag har det där, så får ni se det med egna ögon. Jag vet, lite pinsamt, jag borde ha bäddat sängen före jag tog bilden, men detta är taget på morgonen, när man just har vaknat och satt och kikade på morgontv i stilla ro.

Gott folk, saknar min stämma, är det bara att ratta in 95,9 på radion, eller såg år Ni in via webben och både kan se och höra och sitter Ni hemma och har tillgång till Ålcoms IPTV, så söker ni fram kanalplats 58.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar