onsdag 28 januari 2009

Kväll

Här sitter jag och myser, alldeles ensam visserligen, vilket inte alltid är så trevligt, nu när man har blivit bortskämd de senaste dagarna med mysigt och varmt sällskap.

Va har hänt idag, ja, inte allt för mycket, eller jo, jag hade ju intervju idag med Jonathan Fagerlund från Jönköping, en ny kille i schlagervärden.
Sen blev det sämre dag, jag kom in till jobbet och blev lite irriterad.... pust... aldrig får man va glad en hel dag, men har iallafall varit i kontakt med högsta chefen ikväll på jobbet och fått till ett möte med henne och min chef imorgon på eftermiddagen, vilket känns bra, så vi får reda ut en hel del frågetecken som dykt upp....

Va händer ikväll då, ja det blir nog bara lugna puckar för hela slanten tror jag, känner inte att jag har lust att göra nåt speciellt. Återkommer nog hit till min blogg lite senare med nåt trevligt och matnyttigt inlägg ska ni få se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar