torsdag 1 januari 2009

första dagen på nya året

Det känns bra, hittills. Lite trött måste man väl ändå medge att man känner sig idag, men annars har väl 2009 börjat relativt bra! Idag ska jag bege mig ut på sjön - kryssningsvärds jobbet kallar! Nyårsafton löpte på smärtfritt. Får väl här passa på att tacka alla som skickade sms och önskade mig Gott Nytt År! Det samma till Er vänner, eller idag säger man kanske God fortsättning på det nya året. Fy tusan va kallt det var inatt, då hade jag ändå relativt mycket kläder på mig, men ändå frös jag! Sen ser man bl.a. tjejer, med korta kjolar som springer omkring ute.... brrrrr, fy va dom måste ha kallt.
Jag hade förmånen att önska min ännu än så länge hemliga dejt gott nytt år, 1 timme senare önskade personen mig gott nytt år. Dom ligger ju lite efter, 1 hel timme på den svenska sidan, men gulligt var det iallfall, alltså, gulligt sms, det värmde min kropp lite extra!
Gott folk, det kan hända att jag inte kommer att hinna uppdatera min blogg nu dom närmsta dagarna, men ska iallafall göra ett försök, så ni vet va som händer. Nu ska jag packa väskan, packa ner gitarren, ta med mig allt det där som jag behöver, träningskläderna får jag inte glömma m.m. Ha det bra och som sagt, God fortsättning på det Nya Året!

2 kommentarer:

  1. GOTT NYTT ÅR, PLUTTE-VÄNNEN!!! // Mia

    SvaraRadera
  2. Men fyyy vad gulligt...varför fick inte jag såna mess igår!?? =(

    SvaraRadera