fredag 23 januari 2009

Det är inte lätt

Står fortfarande och funderar på vad jag ska packa ner i min väska! Har inte fått i en pryl i den ännu och nu kan man konstatera, att båten går om 4 timmar, så kanske man borde lägga ner lite energi nu på vad det ska få följa med mig på resan.
Jag är otroligt glad över att skype har uppfunnits. Igår pratade jag i 1 timme och 26 minuter med min dejt. Kan ju bara tänka mig hur telefonräkningarna skulle ha tickat iväg annars. Visst, dom tickar nog iväg ändå, men om man skulle lägga till alla de samtal jag haft med dejten, så skulle inte slutnotan bli allt för billig tror jag...

Nä, jag slänger väl i mig den där slurken kaffe nu och börjar plocka i väskan sen istället! Återkommer säkert med lite uppdateringar igen idag, troligtvis då jag sitter ombord på Rosella!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar