fredag 16 januari 2009

Nu är spänningen olidlig

Bara nyheterna är över och reklamen slutat rulla på tv´n, så får vi veta, vem åker ut först av alla i Let´s dance. Jag har redan skaffat mig mina favoriter i programmet och håller naturligtvis tummarna för dom.
Det kändes som om det var lite små tjafsigt mellan Juryn (åtminstone Tony Irving) och Kitty. Tony var väl inte snäll i sina kommentarer, där han undrade vad hon gjorde med i programmet, men hon var inte sen att haka på, då hon ifrågasatte Juryn...... hur ska detta sluta.....

Tänk om vi skulle dra igång Let´s dance på Åland, kända politiker, musiker m.m. som skulle tävla mot varandra. Kan föreställa mig Danne Sundman, Barbro Sundback, Lasse Fredriksson m.fl. i tävlingen..... hur kul skulle inte det va.....

Nej, nu börjar det på nytt, bäst att bänka sig framför tv´n igen med rödvinsglaset.

2 kommentarer:

  1. Ja men Putte, du och jag skulle ju vara med. Men jag är ju förstås inte så känd... Kram!

    SvaraRadera
  2. Inte är jag känd heller, men vi kanske kan va jokrarna i leken. Vi har ju lägat i hårdträning. Visserligen är det några år sen, men fy tusan va bra vi var! Tallinn resan säger jag bara!

    SvaraRadera