måndag 5 januari 2009

Vilken dag!


Helt underbart! Det här har nog varit den bästa dagen hittills skulle jag tro! Kört visor och dans för riktigt fantastisk publik. Dansarna bara svirade fram på golvet! Ja, jag är helt rörd i själen just nu, så här skoj vet jag inte när jag haft sist med byxorna på.....
Nu har man 1 dag kvar ute på sjön, sen bär det av hemmåt och radio, Arken m.m.

Jag pratade tidigare i ett inlägg om min hemliga eventuella dejt. Personen ifråga åkte idag iväg till Thailand - utan mig! Va..... Nä, klart att personen är värd det, jag unnar X det. Sol och värme och förhoppningsvis lite avkopplande stunder!

Nej, nu vet jag inte vad jag ska ta och hitta på mera, så tror jag går upp i mässen och tar en kopp kaffe och kopplar av en stund, har ½ timme ledigt just nu! Gott folk, ha det gött!


1 kommentar:

  1. Låter ju skoj att någon har det bra iaf! Själv gör man inget annat än packar saker/kläder just nu...(om du har läst min blogg vet du varför?!) Men roligt att höra att du trivs med ditt nya jobb. Kram

    SvaraRadera