fredag 30 januari 2009

Helg igen!

Tycker veckorna rusar iväg, snart har vi ju midsommar om det fortsätter i den här takten.
Iallafall, så ska jag på fest imorgon, klockan 18 går bussen, så då bär det iväg, in i de mörkaste skogarna.... nja, kanske inte riktigt, men ut på landsbygden ska jag, nämligen till Sund på Rockfest! Hur kul som helst ska det bli och det bästa av allt, är mitt sällskap för kvällen! Haha, nu trodde ni att jag tänkte avslöja det här och nu, men nä, det gör jag inte, men jag lovar, på söndag får ni veta vem sällskapet var och då med bildbevis, jag lovar!
Nu känner jag ett enormt sug efter kaffe, tror jag ska rusa iväg och se om syrran har lyckats koka ihop nån panna, så jag kan stjäla en kopp kaffe av henne. Återkommer!

Puss och kram,
syns på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar