tisdag 13 januari 2009

Semester look

Jag har semester nu och låtit skäggväxten få växa och hade en plan att jag skulle låta den få väga vilt under semestern, men vet inte om jag klarar av det, av olika orsaker.
För det första, så kliar det något så fruktansvärt så jag kan inte förstå hur man klarar av att ha skäggväxt. För det andra, så blir jag nästans mörkrädd varje gång jag ser mig i spegeln och ser hur hemsk jag ser ut i skäggväxt och så var det en tredje detalj - det är onsdag imorgon och då har jag radiosändning.
Förut, eller när jag började på radion, så var det inte så noga hur man såg ut, det var ju ändå ingen som såg mig, man hörde ju bara min röst. Men från och med årsskiftet, har chefen på stationen sett till, så att vi alla måste se välvårdade ut när vi jobbar på radion - då man börjat med tv-sänd radio! Tusans tunnor - undrar om man kan dra av raklödder och blad i beskattningen?!?
Jag slänger in lite bilder här så småningom, när jag hittat kameran och fått igång allt, en bild före och en bild efter, så kan Ni få säga Er åsikt om vilket som är bättre!

3 kommentarer:

  1. Ja tack...de där bilderna väntar jag på med spänning! ;o) Ska lyssna på dig imorn. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, du Cica, imorgon är det förändring i programtablån på Steel, jag sänder mellan 11-15!

    SvaraRadera
  3. Men lilla vän julen är över och du kan inte extra knäcka som tomte mer, Så ta bort skägget du är det frodigt eller bara bockskägg synd att man vakar annars borde jag tagit mig en utfärd till staden. Du kan väl spela min städar låt idag så jag kommer igång skall programera in dig på datorn så jag blir lite glad av att höra dig. Kram nattskökan.

    SvaraRadera