lördag 3 januari 2009

Halloj

Här kommer dagens rapportering från ett fartyg på svenska sidan. Ja, det är precis just där jag befinner mig för tillfället, på Rosella! Så småningom ska jag bege mig mot landgången och ta emot dagens kryssningsressenärer! Vi har ett otroligt bra band ombord just nu - Jonas Näslund & Jive heter dom, grymt duktiga! Hinner du läsa detta före klockan 16:00 idag och bor på Åland, ja då tycker jag att du ska ta med dig gänget till terminalen i Mariehamn och köpa Er en kryssningsbiljett och komma med oss och dansa! Redan klockan 22:00 är Ni tillbaka, så va funderar Ni på!
Här är allt bara toppen, det snöar lite utanför mitt fönster just nu, vilket är mysigt, riktigt så där fint vinderväder skulle jag vilja påstå!
Nej, nu ska jag återgå till mitt arbete, kavajen ser ut att sakna mig, så lika bra att dra den på sig och bege sig till arbetsplatsen! Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

  1. åååå haaan droooog på sej sin kavaj, satte på sej båda skorna :o) trevlig vinterdag har vi haft i riket åxå! nyss hemkommen från Lahtis och en utflykt till hoppbackarna där ;o) // Mia

    SvaraRadera
  2. Du glömde bort snuset Mia min vän.... !

    SvaraRadera