onsdag 21 januari 2009

Fotomodell för en dag

Det är nåt jag ska få va med om. Jag vet, jag funderade också på det, precis samma som ni säkert funderar på - fotomodell, jag? Nu är det så att det är inte någon form av nakenmodell jag ska va, nej, definitivt inte, utan mera av ett seriöst slag, för restaurang Pommern ska jag va fotomodell. Visste ni förresten att de har renoverat restaurangen där? Ska bli riktigt skoj att få gå dit och se hur det ser ut, efter renoveringen, har ingen aning alls! Spännande.

Jag vet inte vad som har flugit i mig. Kommer ni ihåg mitt inlägg, där jag lovade Anders Wiklöf att sluta dricka läsk?!? Det har jag hållit, har inte druckit en droppe läsk sen den kvällen. Men till saken hör, att jag har även börjat motionera! Jag har varit riktigt hurtig de senaste dagarna, med början redan förra veckan. Vet inte om det var hotet med åldersdiabetes som fick mig att börja fundera igenom mitt liv, men hur skönt som helst har det varit med promenader. Igår var jag med Krille Karlå på promenad och idag hade jag nöjet att ha Heidi Putus med mig på promenaden! Tack för sällskapet!

Min systers storkok gick tydligen bra också, har just smakat hennes soppa, vilken var god och hon får absolut godkänt av mig. Tur att någon i vår familj har fått den där egenskapen med att laga mat och tyker att det är roligt dessutom, för jag tror att både mamma och jag är lite små dåliga på den fronten. Imorgon skulle hon slå till med att baka bröd min syster! Bra jobbat syrran, kanske man får något smakprov på det också om man har tur....

3 kommentarer:

  1. Nåå, nog tror jag ju att du kan laga mat. Bara du vill, men jag vet en till i din familj som påstår iaf att han är bra på att laga mat...men det är vad han säger iaf! =P

    SvaraRadera
  2. Ja, men vad tråkigt att det inte var nakenmodell du skulle stå! Hade ju vart rätt skoj tycker jag! ;) Duktig du är som förvandlats till hurtbulle. Undrar om det är åldern, för även jag har börjat röra på mig mer (måste i och för sig göra det för att komma i tärnklänning till Kim och Annas bröllop i februari :S ).
    Ha det så bra! Hoppas du får fler kommentarer här. Trist att skriva utan att få respons juh.

    SvaraRadera
  3. Hejsan Miina!
    Trevligt att du hittat hit till min blogg! Nakenmodell jag? Nja, tror nästans det finns många andra som klarar av det där utvikande bättre än jag, så jag lämnar det till dem, vill inte komma in och konkurrera med dem..... hm....

    SvaraRadera