fredag 23 januari 2009

Semestern har börjat


Sitter just nu inne i Fun Club på m/s Rosella med en öl och ska lyssna på bandet som underhåller inne i Fun Club, Cherrylips, ska bli spännande att lyssna på dem. Träffade en massa trevliga kollegor ombord när man kom ombord, bl.a. kollegan Micke Persson som idag är här som kryssningsvärd.

Nu är det några timmars båtfärd som väntar en, innan man kommer fram till Kapellskär och tar bussen upp till Stockholm. Här med mig, har jag en annan kollega ombord, Micke från SteelFm. Han ska nog åka hem i helgen igen till sitt kära näste i Haninge, han brukar åka över varje helg tror jag bestämt.

Här ombord är det så där lagom mycket folk, kanske inte så många i min ålder, men stämningen verkar va trevlig iallfall.
Gott folk, ska försöka uppdatera min blogg, med spännande och intressanta inlägg från semstertrippen som går till Nynäshamn där den berömda hemliga dejten är som jag har pratatr om här på min blogg.... kanske det kommer ett litet mera avslöjande om vem personen ifråga är...
Gott folk, nu ska jag ta och njuta av ölen och lyssna på härlig musik! Puss och kram på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar