tisdag 20 januari 2009

PLATSANNONS

Kanske Du är den jag söker, har Du rätt meriter och känner att just Du är rätt person, tveka inte, ta genast kontakt. Jag söker någon som gillar att städa, diska, ta hand om tvätt, handla, laga mat m.m. Vad lönen anbellangar är det inte mycket att vänta sig, utan mest för att man känner att det kanske skulle va kul att lära känna mig, umgås med mig under dessa omständigheter och naturligtvis ska man gilla de saker som jag har räknat upp här.

Detta är ingen kontaktannons - kan va viktigt att påpeka i detta läge.

Tveksam till att jag får så många intresserade som anmäler sig till denna tjänstgöring, så jag får väl fortsätta i samma spår som tidigare, att sköta det själv! Men visst, håll med om att det skulle va skönt att ha någon annan som tog hand om detta åt sig. Nåja, istället för att sitta här och dega framför datorn, så får jag väl rycka tag i nacken min och börja åtgärda dessa tjänster själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar