söndag 18 januari 2009

Körslaget


Var det någon av Er som kikade på körslaget igår? Själv har jag sett på reprisen idag och vilka körer! Inte lätt att välja vem som ska åka hem av dem, men jag har skaffat min favorit kör iallafall. Tycker att dom framför med glans sina sånger och framträdande, dessutom har deras körledare en extra glimt i ögat och en ödmjuk kille, jag pratar visserligen om Borås kören med Magnus Carlsson i spetsen.

Men, jag blir helt chockad över Gry Forsells kläder! Förra veckan, hade hon en klänning på sig, där brösten höll på ramla ut, den här veckan, har dom antagligen haft Barbamamma som modell. Ser ni likheten, jag gör det.

2 kommentarer:

  1. det sku jag säkert om du sku sätta in en bild på henne! =)

    SvaraRadera
  2. Jag hejar på Team Erik... =)

    SvaraRadera