lördag 17 januari 2009

Usch, vilken dag


Idag har det inte varit bra dag alls. Det har inte hänt nåt eller så, utan bara varit trist, tråkigt, grått, mörkt, huvudvärk (kan ha nåt med gårdagen att göra.....) o.s.v. Fy tusan för vissa dagar.
Däremot har jag iallafall fått något bra gjort idag, jag har funderat på att sluta röka! Visst, alltid en början när man kommit fram till att fundera på det. Istället för rökande, så tänkte jag snusa, åtminstone till en början. Återstår att se vilken dag jag tar mig i kragen och lägger av med det, kanske imorgon skulle va en idé, idag har jag redan rökt, men varför inte, kanske man skulle bara lägga av nu direkt också!

1 kommentar:

  1. heja Putte!!! sluta röka är en super idé :o) när man inte röker kan man missbruka någå annat istället.. typ godis...:oP
    // MJ

    SvaraRadera