onsdag 25 februari 2009

Semester, yeah

Kikar på semestersvenskar som går på tv´n. En familj, där mamman verkar lida av arbetsnarkomani är med på resan. Hon kan inte koppla av på resan, utan måste hela tiden ringa, messa och hålla koll på telefonen - Pust! Jag hoppas verkligen att jag inte är blir sån när jag ute på semesterresa någonstans! Helt galet, då vill man väl koppla av och bara njuta!

Idag var jag på middag med två sötnosar/vänner. Thaimat blev det och gott var det! Nu är man mätt och belåten och sitter här i soffan och slöar, fortfarande mätt.

Vänner, ha det nice, så hörs vi!

Kram

1 kommentar:

  1. En semester till något varmt ställe skulle jag vilja ha nu! Nu hoppas jag att ALL snö smälter bort så det blir vår snart. ;o) Sitter å lyssnar på dig på Steel nu. Kram

    SvaraRadera