tisdag 24 februari 2009

Tisdag - en märklig dag

Tisdagar tycker jag är små märkliga dagar ibland. Egentligen undrar varför de överhuvudtaget ens har kommit på tanken att sätta med dem som en av veckans alla dagar. Måndagar förstår jag väl, då är det liksom ett slut på helgen och vardagen tar vid igen, onsdagar då är det lillördag och en dag som man kan fira på (nu kan man ju alltid fira vilken dag i veckan som helst om man så önskar) torsdagar då börjar helgen närma sig och man kan börja planera va man ska hitta på, fredagar och lördagar behöver jag säkerligen inte ge någon större beskrivning på...

Men idag, då blev det iallfall klart, det som många redan har väntat på, att bröllopet står nära för kronprinsessan Victoria och Daniel, trevligt och grattis passar jag på att önska er!

Nej, nu är jag hemma, sitter i soffan och slöar till lite framför tv´n. Borde man hitta på nåt skoj ikväll? Träna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar