onsdag 4 februari 2009

Nej jag kan inte låta bli

Det kliar liksom i fingrarna, bloggabstinens kanske man kan kalla det. Jag var in på några såna där nätsidor där man kan fråga läkare och läsa om sjukdomar, dock hittade jag inte den sjukdomen bland listorna.

Idag fick jag vara vikarie för vikarien. Det handlar om SteelFm frukost programmet, som Kalle Fagerström brukar hålla i. Men då Kalle befinner sig i Helsingfos några dagar, var syftet att Frille Karlström skulle vikariera honom under tiden, men idag fick jag vikariera vikarien, samma händer imorgon. VIsste inte riktigt hur det skulle gå att stiga upp så tidigt och låta relativt pigg i radion, men jag tror det gick bra, åtminstone känns det så. Ser framemot morgondagen då jag ska få Ann-Louise Djupsund som gäst i studion!

Nej, nu får jag allt lägga av med det här bloggande för en liten stund, då P beklagar sig över att jag saknar simultanförmåga.... förstår inte va P syftar på.... jag lyssnar ju på allt, kanske inte svarar på alla kommentarer. Äsch, lika bra att försöka vara lite social över skypen nu. Återkommer senare med rapport.

2 kommentarer:

  1. Ja men vem e P??? Lite mer än ett P kan du väl ge oss?? Snääääääälla :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du ha låtit riktigt pigg dom här två mornarna nu! =) Har varit riktigt trevligt att lyssna på dig då man har ätit morgonmål. Men har ju bara kunnat lyssna fram till kl. 8 sen är det jobb som kallar!

    SvaraRadera