fredag 6 februari 2009

Aktier.... tydlingen inget jag ska satsa på....

Gladare än någonsin gick jag in på Ålandstidningens hemsida för att beskåda resultatet i aktie-ÅM. Dock, stängde jag nästan ner sidan lika fort som jag öppnade den, efter att ha pejlat upp situationen bland familjemedlemmarna placeringar.
Idag, ser det ut som följande:

1. Jan 2.163,40 euro
2. Mamma 2.196,89 euro
3. Niklas 2.163,40 euro
4. JAG 1.893,23
Min förmögenhet (om jag nu skulle ha nån alltså) ska jag inte lägga på aktier. Som ni ser, så har jag redan hunnit förlorat 106,77 euro på min satsning. Man får väl glädjas åt att det är fiktiva pengar i den här tävlingen. Tusans tunnor!
Apropå Tusans Tunnor, så slängde jag ur mig det uttrycket i radion en dag när jag var där och jobbade, sen påtalade en lyssnare det på facebook, att jag använde svordomar i radion. Va? Är Tusans Tunnor en svordom?!? Inte enligt min mening.
Nej, nu har jag inte så mycket mera att tillägga i detta inlägg, återkommer under kvällen.

1 kommentar:

  1. Jag håller nog med dig, lägg ner d där me aktier... Jag tycker att du ska satsa på radioprat och bloggande. Sen jag har ju tyvärr inte sett dig som kryssningsvärd ännu, men ser framemot att göra det nångång! =) Kram

    SvaraRadera