lördag 14 februari 2009

God morgon världen

Hoppas att ni fått sova gott inatt, drömt härliga drömmar och bara njutit! Isåfall har ni haft en bra natt, själv har man sovit bara ett fåtal timmar och försöker nu hålla sig vaken med kaffe.

Idag är det lördag - JAAAAAA! Och dessutom Alla hjärtans dag - mys pys för en del kan jag tänka mig, själv hoppar jag över det idag, men imorgon tar jag igen det, med råge, då jag ska få mysa hela kvällen och inte ensam, nej, nej.....

Tror jag måste bege mig ut och små synda lite... jag vet, det är inte bra och rökning skadar din hälsa och allt det där, men va tusan, jag har inte slutat med det iallfall! Så Carsten om du läser detta, så Grattis till dig, du vann!


Ha det gött så länge, kram


1 kommentar:

  1. Oojaa...jag har sovit otroligt gott inatt. Ha sovit 11½ timme inatt!!! =) Undrar om det inte blev lite för många...

    SvaraRadera