fredag 20 februari 2009

Vilken skön dag



Började dagen, med att stiga upp vid 6 på morgonen, koka lite morgonkaffe, satt ner, tog det relativt lungt och förberedde mig mentalt för att sedan bege mig ner till SteelFm studion och leverera Steelfm-frukost istället för Kalle som idag borde ha åkt till Tallinn.


Väl på plats i studion, så hör Kalle av sig och meddelar att det inte blev någon resa för honom....


Gäst i studion idag var Angelica Johansson - dietist på ÅHS, väldigt intressant pratstund med henne, sen dök även Kalle upp och förgyllde en stund.


Sen bar det hem och vila några timmar för att återigen bege mig till Steel och leverera eftermiddagspasset. Där passade jag på att leverera en alldeles ny låt för Steel - Mitt kära gamla Göteborg, skriven av Tony Haglund, ni vet killen från gruppen Friends som gick på tv - Bert Karlssons som skapade ett alldeles nytt dansband. Den fick jag levererad rykande färsk (nästan) från honom igår. Nu har vi lite planer för framtiden Tony och jag, vad det är, ska jag inte avslöja här och nu, utan återkommer till det.




Nu gott folk, ska vi njuta av fredagskvällen och bara koppla av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar