onsdag 18 februari 2009

Dagarna rusar iväg och man hinner inte med, vet inte om det har med åldern att göra..... (snart är man gammal.....)
Idag är det onsdag och då är det, som det sig bör, dags för mig att jobba på Steelfm på eftermiddagen, vilket känns riktigt skoj. Det är ett jobb, jag stormtrivs med. Egentligen ser jag det inte som ett jobb, utan mera som en fritidssysselsättning eller hobby, nåt som man tycker är kul att göra och inte ett måste.
Folk har hört av sig till mig och frågat om jag kikade på andra delfinalen i melodifestivalen och svaret är Nej, det gjorde jag inte. Jag tycker att det programmet har spårat ur, det är inte roligt att se längre. För det första, så gillar jag inte Petra Mede som programledare - känns mest som en skrikande tjej som springer runt på scenen, osäker på sig själv och hysterisk (saknar Kristian Luuk - en trygg och lugn man som ledde programmet i två år) och sen gillar jag inte de flera olika moment som man lagt in i tävlingen, allt för att få in mera pengar, folk måste ringa flera gånger för att man ska kunna utse vinnare som går direkt in till finalen i Globen.

Nej, nu ska jag så småningom göra mig iordning, sen ska jag komma in med ett nytt inlägg lite senare.

Kram på Er

1 kommentar: