lördag 14 februari 2009

Melodifestival eller inte?!?


Jag är kluven. Ska jag se på det ikväll eller inte? Förra veckans tyckte jag programmet var en sån flopp och det har inget med att göra att mina förhandstippade favoriter ej gick vidare, utan att programmet helt enkelt inte höll det mått jag hade förväntat mig. Blev bara så trött på Petra Mede som studsade omkring, bytte kläder stup i ett och skrek på scenen konstant. Blev också helt snurrig av alla olika omgångar i delfinalen, duelleringar, utlandsjury m.m.

Jag har inte helt bestämt mig ännu, men risken finns, att jag sätter mig framför tv´n för att ge det en chans igen och få höra låtarna på nytt. Idag ska jag inte isåfall gå in och tjuvlyssna på låtarna före, utan skall njuta av dem på plats i tv-soffan istället. Hur går det för Måns Zelmerlöf?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar