tisdag 10 februari 2009

Små stress och ångest

Vet inte, varför klockan ska rusa iväg, jag hinner inte med ibland känns det som. Mötet idag drog lite väl ut på tiden, blev alldeles dåsig och trött i skallen av alla siffror och diskussioner... men nu är det över, vilket känns rätt bra.
Nu har jag kommit hem, borde väl sova redan vid det här laget, för imorgon börjar jag jobba klockan 7 och så har jag möte vid 15 med chefen, säkerhetsplanering. Sen borde jag åka hem, städa, diska, tvätta lite till, packa m.m.

Saknar mitt gulle, det känns så tomt och så är så ensamt här! Så mysigt att få krypa ner under täcket tillsammans med någon, istället får man nu lägga sig själv och frysa, trist.

Gott folk, känner att huvudet är tomt och tungt, så jag får inte till så mycket intressant här på bloggen just nu, så återkommer.

Kram

2 kommentarer: