söndag 15 februari 2009

Små seg, men skam den som ger sig



Igår var jag ut med flickorna från båten och dansade loss en sväng på Arken till tonerna av Rhodos. Jaja, alla var inte flickor, det var väl också nån herreman med i sällskapet, men som vi dansade och svängde våra små rumpor på golvet.

Efter en stund dök även bandet från båten upp, Casablanca. Konstaterade ganska snabbt, att sångaren får nog inte va ifred nå längre stunder, en riktig flickmagnet är vad han är, det flockades och folksamlingarna kring Tony (killen längst ut till höger i bild)blev bara större och större.

Jag hoppade förresten över melodifestivalen igår, vägrade sätta mig ner och titta på det, men nu känner jag mig trots det sugen. Hörde en del reflektioner från tävlingen igår och alla var väl inte hel nöjda med det, så nu tror jag, att bara för att få det bekräftat, så ska jag se på reprisen idag.


Gott folk, tuppen har galat länge nu, så det är bara att stiga upp och se riktigt glad ut nu.


Kram på Er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar