torsdag 19 februari 2009

Slips - ett fanskap






Idag bestämde jag mig för att ta på mig min röda slips, inte för att på nåt sätt vika mig för någon form av politisk samhörighet, utan bara för att jag tyckte att det skulle passa med röd slips.


Den första kommentaren jag fick "hej, inte är det jul nu längre" och så har det rullat på hela dagen. Va f*n är nu detta, får man bara ha röda slipsar på sig till jul?


Satt och funderade på detta ett tag och så googlade jag lite på röda slipsar och se, vips hitta jag följande personer med röda slipsar på sig, trots att det inte är jul.




Jag tänker banne mig ha på mig min röda slips i juli månad också, bara så att ni vet! :)


2 kommentarer:

  1. Men Putte vad du har svurit i de här sista blogg-inläggen! ;o) Men bär röd slipa du, vare sig d e jul e midsommar! För det andra tycker jag att det är jäkligt snyggt med killar som har skjorta + slips...och stiligt om int annat! =)

    SvaraRadera
  2. Åh, en får tacka, då har man alltså blivit en snygg kille med skjorta och slips! :)
    Kram på dig

    SvaraRadera