söndag 8 februari 2009

Nu kan jag pusta ut....

För nån timme efter att jag skrev det senaste blogg inlägget, så ringde telefonen och det var Patrik, så nu känns det mycket lättare igen. Dock var han riktigt trött idag, då han varit igång hela helgen på fest, stackarn!
Nu kom jag just hem från ett möte, måste ta vägen förbi Röcka också, då jag inte hade fått någon mat i mig och kände mig lite lätt hungrig, så det blev piroger med ost och kor, riktigt smarrigt. Tack för att Röcka finns!
Nu blir det att softa på soffan ett tag och bara koppla av. Fick sms av min mor idag, hon åkte till Thailand igår, så hon skickade mess och berättade hur bra det var där, varmt m.m. Tack mamma, precis vad jag ville höra just nu, då det är lite små kyligt här hemma på Åland...

1 kommentar:

  1. Inte visste jag att d hade "ost & kor" på Rökka... Ha ha ha! Men det ska säkert stå korv eller hur Putte? Jag retas lite med dig... ;o)

    SvaraRadera