torsdag 5 februari 2009

Grusiga ögon

Det är vad man har besudlats med just nu. Imorse när jag steg upp vid 6, önskade jag att jag skulle få lägga mig ner igen och bara blunda och sova vidare, men nej, upp bara, in i duschen och så iväg ner till radion för att ta hand om Steelfm frukost programmet. Har haft det stora nöjet att vikariera där två mornar nu. Sen när man väl kom igång, var det inte några större bekymmer med att hålla sig vaken, men nu, 13 ½ timme senare, börjar man känna sig slö och slapp och då återstår det ännu 4 timmar innan man är hemma och kan krypa ner under sköna täcket.... nå, det ska väl säkert gå bra får vi hoppas.

1 kommentar:

  1. Ååh, jag vet en till som är så dunder-trött just nu! Men sitter äntligen hemma i min älskade lägenhet igen. Det känns så otroligt skönt att vara tillbaka! =) Å få sova i sin egen säng inatt, det kommer att vara det allra bästa! Sen om man ser runt omkring, alla väskor/lådor och saker som tar en massa plats... Oj oj, men ska ha nåt och göra imorn oxå! ;o) Kram

    SvaraRadera