söndag 1 februari 2009

Vilken kväll

det var igår. Så jäkla kul fest som jag var på, ROCKFEST i Sund! Mikaela - du är en klippa i köket, vilken mat du bjöd oss på igår, så ljuvligt gott. En sak ska ni veta, fy tusan va kul vi hade vid vårt bord igår, men tror nog att man aldrig kan ha tråkigt då man har sällskap av bl.a. Lena Andersson, som för övrigt var min bordsdam igår. Four Fun, vilket band, kan säga att vi rockat loss hela natten, åtminstone känner jag av det i mina ben idag......
Jag var upp och rev av en riktig dansbandsklassiker också, blev kallad för Krister Sjögren efteråt, hehe, tack för det!
Åsa, tack för festen igår och hälsa dina festfixarkamrater också!
Det jag inte riktigt förstår, är varför jag gick till Arken då jag kom in till stan?!? Va hade jag där att göra?
Ni ska få se lite bilder från igår, men först ska jag måsta ta mig ner till jobbet och hämta mina tillhörigheter som jag har lämnat kvar efter mig där, då bland annat kameran!
Nej, nu måste jag försöka rycka upp mig lite grann och komma igång idag också.

Jo, förresten, ni vet mitt senaste inlägg om onani, jag pratade med en sjuksköterska igår på Arken och hon var nog av en åsikten, att det bara var att fortsätta onanera, hon kunde inte se några risker med det. Så ni som beställd mössor och annat, tyvärr, min stickningsbolag har jag lagt ner nu!

Kram på Er alla

1 kommentar:

  1. Smart val...skit i allt vad stickning heter! ;o) Jag tror som sagt inte att onani gör någon skada, man ska inte tro på allt man läser å hör. Isf sku man ju inte få göra nåt överhuvudtaget alls snart! =P

    SvaraRadera