tisdag 3 mars 2009

Återigen blivit människa


Igår var en tuff dag, en tuff dag som går till historien tror jag.... hjälp.... va hade jag hävt i mig dagen före? Kändes som en lång, lång dag....
Ja, ni som undrar, så hade vi personalfest i söndags, vilken dag! Inbjudan gick i Galatema, så det var bara att putsa upp kläderna - kostymen och så begav vi oss mot Alandica, där röda mattan var utrullad och vi blev varmt mottagna. Där blev det först lite mingel med tilltugg, tal av Vd och så rundvandring. Sen blev schalger show i stora salen! Woow, vi känner oss lite små stolta, det var det bästa som hade visats där hittills.... och dessutom fick vi va först ut! Bara det är nåt att lägga i cv´n. Ja, tänker inte orda så mycket om det nu, men slänger in en bild här, så får ni se hur fin jag var.... host.... hm....
Sen blev det 3-rätters middag, som var supergod! Natten avslutades på stans hetaste nattklubb, där jag tror det blev en hel del alkohol...... iallfall kändes det så igår, då jag tametusan nästan trodde att jag skulle dö....

Pust, det kommer att dröja länge innan jag dricker alkhol igen!

Nu ska jag hämta mera kaffe, vakna till liv och få nåt gjort. Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

  1. Äntligen ett inlägg, som jag har väntat! =) Låter som en kul fest... Jag ska trösta dig med att man glömmer det där med att man inte ska dricka alkohol på ett tag sen! Till nästa fest... ;o)

    SvaraRadera
  2. Du glömde bh:n på vardagsrumsbordet. Och det märks!! Fan vilka hängisar du har...!!

    SvaraRadera