söndag 15 mars 2009

Yohooooo



Igår hade jag en av de roligaste kvällarna på länge. Kikade Ni på melodifestivalen? Det gjorde inte jag, nej, jag körde karaoke hela kvällen lång tillsammans med DUV. Hur kul som helst, vi sjöng från det vi drog igång tills det vi gick hem. Det känns lite i rösten idag kan jag lova, men det är det värt! Hoppas det blir snart igen.

Nu är det söndag och man kan konstatera att hälften av den här månaden har gått. Det är skoj tycker jag, för nu börjar det så småningom dra ihop sig till vår och efter vår kommer sommaren! Lovely! Jag är så trött på det här gråa, blöta vädret som vi får dras med just nu, inget kul alls.

1 kommentar:

  1. Kul att sjunga karaoke... =) Men det var längesen jag gjorde det nu! Jag längtar oxå till våren, enormt mycket! Kram

    SvaraRadera