lördag 7 mars 2009

Bra start

Snacka om att man kan ha maximal otur. Den här morgonen startade väl ändå inte direkt bra. Kom till jobbet, hämtade kaffe, smörgås och lite sånt där smått och gott som man kan behöva stoppa i sig på morgonen, för att orka med en hel dag. Har allt på en bricka och på väg ner upptäcker jag att jag glömt en sked. Ställer ifrån mig allting på ett bord som står bredvid mig, svänger mig om och så hör jag KRAS! Det visade sig att bordet var lite små halt, saknade ett hjul på ena benet, vilket resulterade i att Häggblom, fick ta fram sopborste, skurtrasa och så börja städa 7 på morgonen! Hur j**la kul är det på en skala mellan 1-10, jo -10!


Nå, nu har jag fått i mig morgonkaffe, det är en ny dag, med nya möjligheter och utmaningar, vi ska inte deppa ihop totalt nu!


Ha´re så bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar