fredag 6 mars 2009

Satans helvete....



Det är ett stående utryck för mig idag. Vet inte varför, mamma försökte uppfostra mig väl när jag var liten och påpekade att man inte fick svära. Svor man berodde det på ett dåligt ordförråd. Jag tar det idag, jag får lov att acceptera läget, idag har jag dåligt ordförråd!


Egentligen brukar jag sällan svära, men ibland kan det kännas skönt. Min kollega på radion brukar ha ett stående uttryck när det går tokigt för henne eller när det inte går som hon vill "det här är gay"! Kanske det jag borde börja använda istället.
Kankse borde köpa den här boken åt mig!

Nej, nu har jag inte tid att skriva ner nåt mera, återkommer igen, var så säkra!

Puss och kram för tusan!


1 kommentar:

  1. Jag har nog oxå lite dåligt ordförråd då... Åtminstone emellanåt! ;o)

    SvaraRadera