tisdag 17 mars 2009

så, sakta men säkert

Då har man sakta men säkert kommit igång med att aktivera sig fysiskt. Ikväll var det simning som stod på agendan. Skönt var det och så avslutade man det hela med ett riktigt skönt bastubad! Kunde det bli bättre?!? Nja, tror inte riktigt det.

Nästa på tapeten är att göra ett besök till Avancia, där jag ska få hjälp, av en duktig idrottande kompis, som ska ge mig ett träningsprogram och handledning över hur jag bäst tränar för mina behov. Det är jag evigt tacksam för, allt hjälp man kan få, är bra!

Jag har för övrigt satt mina skjortor i blekningsprocessen nu. Ner i hinken med en halv flaska klorin! Håll tummarna att det här går vägen för mig nu, resultat det får man ta del av imorgon.... spännande ska det bli.

Gott folk, klockan är mycket och jag sitter här framför datorn, helt i onödan känns det som just nu. Det jag skulle behöva, är en riktigt skön nattsömn. Kanske lika bra att klä av sig nästans naken nu och krypa ner under täcket. Tjuvkika inte nu..... :)

Go natt på Er allihopa!


1 kommentar:

  1. Simma är riktigt skönt... Skriver du sådär vill man ju tjuvkika lite, men jag kika bara med ena ögat! ;o)

    SvaraRadera