torsdag 12 mars 2009

Dåligt med bloggandet nu

Jag har slarvat och inte skött min blogg, har inte uppdaterat på ett tag, så nu är det dags igen att göra sin röst hörd med skrivandets hjälp.

Va har hänt, jo, jag har fått för mig att börja uppdatera mig lite och då på många sätt. Ny dator inhandlas imorse.... japp, det är sant, nu är man med på noterna med det senaste här hemma (kanske inte det senaste på marknaden, men för mig.....). Har också varit till Avancia igår och köpt träningskort! Ja, nu höll ni på föll av stolen märkte jag, men det stämmer, fläsket ska brännas, här ska man komma i form inför beach 2009! Det var en vän till mig som ville göra ett vad, om att jag inte skulle orka gå dit mera än 3 gånger, bara för den skull, så blir jag sporrad - Jävlar anama, nu ska han få se på andra bullar lilla Gurra! Dock vågade han inte komma med nåt vad om nån slant, den lilla fegisen, rädd för att förlora antar jag!

Nån som hänger med till Avancia? Hör av er!


Nu måste jag få min e-post i skick på min nya dator och sen ska jag iväg till jobbet, redan klockan 14 idag! Förresten, ni har väl inte missat, att Larz Kristerz kommer till Rosella 27 och 28 mars! Ta tillfället i akt, boka din kryssning redan nu, hört att det är många på gång dit, kom med du också, jag är där!


Kram på Er alla!

2 kommentarer:

  1. ny dator, ja tycker de va just jag satt med dej i respan då du hade köpt den senaste!!! va ska du göra med den nu?? vill du sälja för en liten slant?? *blink blink*

    SvaraRadera
  2. Javisst, allt är möjligt! Hör av dig bara!

    SvaraRadera