söndag 29 mars 2009

Fy tusan va jag är glad

Så här var det länge sen man kände i kroppen. Den här helgen har varit så sjuttons rolig, så jag har bara njutit. Trots att jag var trött och slut igår kväll, så kunde jag inte slita mig från att gå till Arken en sväng på after work.
Ja, va har jag gjort i helgen?!? Jag har varit och jobbat på båten, Rosella där vi hade Larz Kristerz som spelade i helgen och wow, vilka dagar och wow vilka härliga passargerare. Jag tror jag har blivit kär på riktigt i mitt jobb, det är så fasens kul. Larz Kristerz var riktigt goa killar, vilken charm, utstrålning, scennärvaro, musik, klädsel ja allt var perfekt. Jag förstår att dom vann dansbandskampen! Go Larz Kristerz!

3 kommentarer:

  1. Det låter som du har haft det roligt iaf...men det där med Larz Kristerz klädsel kan ju diskuteras!?! Hmm...

    SvaraRadera
  2. Larz Kristerz klädsel är hur fräck som helst! Tänk bara vad dom bjuder på sig själva och sen skulle de se hela kombinationen när dom kör sina framträdande, det är då man säger WOOW

    SvaraRadera
  3. Jaja, märker att jag inte har någon talan här... ;o) Vi lägger ner klädsnacket!

    SvaraRadera