tisdag 31 mars 2009

what a wonderful world....


Den låten kan man tralla på hela dagen idag om man känner för det, jag gör det och njuter till fullo av min helt lediga dag idag! Solen skiner ute, fåglarna kvittrar och det är helt skönt, det känns som våren är på gång nu. Dessutom är det sista dagen i mars idag, imorgon går vi över till april, sommaren närmar sig med stormsteg, fy tusan va skönt!


Ikväll har jag bjudit min mor på konsert till Alandica med Robert Wells. Tycker hon är värd det, då hon har uppfostrat mig till den jag är idag! Vet ni, det stämmer nog som Siw Malmqvist en gång sjöng "Mamma är lik sin mamma", jag håller med!


Träningen går riktigt bra för mig, tycker det är skoj att ta sig till gymmet för att träna. Igår åkte jag dit 9 på morgonen och körde mitt pass, riktigt skön start, fast var lite små seg igår, efter mycket arbete de senaste dagarna, men man kom igång och dagen blev riktigt bra. Var riktigt trött när jag kom hem från jobbet igår, så somnade direkt och idag tog jag mig lite sovmorgon, väl unnat tycker jag.


Nej, nu ska jag njuta av dagen, ta mig en promenad eller nåt liknande kanske. Ha det gött så hörs vi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar