onsdag 4 mars 2009

Lycklig

Trodde inte att man skulle återfå livslusten så pass bra som jag har gjort, härligt, Jiiipppiiiii!

Håller på skriver ner lite text om Åland, allt det där som är bra med Åland, alla dom där stunderna som gör en lycklig för att man får bo och leva här. Nu undrar ni kanske varför jag blivit sån sympatisör med Åland, men jag har fått en låtskrivare att skriva en låt om Åland. Han kommer själv från Göteborg, men har vistats en del här på Åland och trivs här som fisken i vattnet.
Låten, säger han att ska bli den bästa han har skrivit, så det är med spänning jag inväntar resultatet sen.

Idag blir det radio på eftermiddagen, sen så ska jag kavla upp skjortärmarna och jobba kväll på stadshotellet.

Ha det gött så länge vänner. Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar