tisdag 24 mars 2009

Pust, stånk - men vilken skön känsla!


Nu har man kommit lite igång känns det som, med träningen, skönt att ta sig till Avancia efter en hård arbetsdag och bara få släppa loss och pina kroppen lite, man känner sig mycket gladare efteråt.


I helgen var jag på Ålands Ungdomsförbunds 100 års jubileum som gick av stapeln på Breidan i Finström. Blev premierad dom fd ordförande och fick ett jätte fint glasmonument föreställande ett isberg som tack för min tid och mitt arbete. Jag känner mig otroligt hedrad att fått mottagit denna premiering. Program i olika former var det under kvällen. Några som tog mig med storm va PeeGee´s som var så jäkla bra! Woow, helt imponerad av dem, vill absolut höra mera av dem.

Middag och dans stod också på programmet denna kväll och för att bevisa att jag näst intill höll mig på dansgolvet hela kvällen, slänger jag in en bild här på bloggen, som jag fick av en go vän, som hon hade fått utav en go vän till sig. Tackar för det tjejer!


Nu blir det dush, sen måste jag hitta på nåt gott att äta, kan behövas efter att man tränat!


Ha det så länge, så hörs vi!

1 kommentar:

  1. Jag kan intyga att du mest höll dig på dansgolvet under kvällen... =) Bilden på dig är ju superbra, tagen av en duktig fotograf! ;o) Kram

    SvaraRadera