onsdag 3 juni 2009

Förbenade väder

När jag var på jobb, var det strålande sol, himlen var blå, vattnet var spegelblankt, det var sommar, men nu när jag gått på ledigt, va fan har hänt, det blev höst igen! Kallt, ruggigt, tråkigt, vidrigt.... pust, aldrig får jag ha nån tur.... :)

Har fått min nya dator, Macbook pro, hur skön som helst! Ska aldrig skaffa nå PC mera, nej, det har jag lovar mig. Kan inte bli bättre än så här känns det som! Hur har man klarat sig så här länge utan? Man undrar.

Snart är det dags för mig att göra mig iordning för eftermiddags passet på SteelFm, var där och körde morgonprogrammet idag också, sen bär det raka spåret iväg till Stadshotellet för att jobba lite också, har inte varit där nu på 1,5 vecka nästan..... undrar om det ser likadant ut ännu.....

Gott folk, ska jag aktivera mig lite och inte sitta här framför datorn och låta tiden rinna iväg för mig. Puss och kram på er.

1 kommentar:

  1. Var trevligt att höra å se dig på Steel idag! =) Tror nog eller skulle kunna tänka på att Arken ser ut om det gjorde när du lämnade stället. Fast det beror ju på...alla studenter + jag var ju där och röjde i lördags! ;o) Kram

    SvaraRadera