söndag 28 juni 2009

Skulle ju inte gör det.....


Jag vet, men hamnade faktiskt på klippan i solen iallafall idag, fast jag inte skulle.....

Men först var det jobb som gällde. Efter jobbet var det produktionsmöte med Petronella Wester. Fick manuskriptet till sommarens barnpjäs som vi ska framför på Bentes i Eckerö, Petronella, Jag och Jan-Erik Berglund! Ska bli riktigt skoj, ser fram emot morgondagens första repetion! Så med Petronella satt jag dryga timmen och drack kaffe på stan, läste lite igenom manuset, pratade och planerade även för framtiden. Hon är en fantastik människa!

Sen bar det iväg till klippan tillsammans med lagermästare Camilla från Rosella och hennes två vovvar. Riktigt skönt var det där på kvällskvisten, somnade till en liten stund också (farligt att somna i solen.... men jag klarade mig denna gången!)

Nu ska vi iväg ner på stan till Gamestreet, se på folk, få nån matbit i oss och bara koppla av, sen kan man säga att den här dagen är till ända. Inatt ska jag sova ensam i sängen.... snyft, kommer nog att kännas lite konstigt, man är ju van att han ska ligga där bredvid mig och jag får hålla om honom! Min lilla kärleksmums, som är i Stockholm och har det trevligt, ett av hans favvo band som har konsert ikväll, så jag unnar honom det verkligen!

Nej, nu måste jag göra mig iordning och sedan invänta Camilla! Ha det bra så länge! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar